Hoogstevrees, Hot tubs & snowboarden.. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu Hoogstevrees, Hot tubs & snowboarden.. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu

Hoogstevrees, Hot tubs & snowboarden..

Door: elverainvancouver

Blijf op de hoogte en volg Elvera

21 December 2010 | Canada, Vancouver

Hoooi!

Weer een berichtje vanuit Canada, ik probeer jullie natuurlijk zoveel mogelijk op de hoogte te houden :)

Nadat ik 2 weken geleden een fiets heb gekocht moest ik hem natuurlijk uitproberen. Ik ben de gehele zondag wezen fietsen, langs de stranden (kan niet wachten op de zomer!), door heel Stanley park, super vet.. het bos, de zee, het uitzicht, de frisse lucht, de geluiden.. heerlijk om even tot jezelf te komen. Ik wou 2 huisgenoten opzoeken op hun werk maar dat is in North-Vancouver. Ik moest een uur omhoog fietsen en eenmaal boven was ik eigenlijk te bang om over de brug te gaan (hoogtevrees) Uiteindelijk ben ik er over heen gelopen (fietsend durfde ik echt niet haha) Was nog een enorme fietstocht, vooral op een brakke zondag.. De dag ervoor hadden we een huisfeest, waren echt enorm veel mensen en we hielden een Beer Pong Tournement (ja google dat maar eens)

Afgelopen vrijdag had ik een kerstfeest bij mijn baas thuis. Super gezellig, heb zelfs een kerstkado gekregen (een tas) De dag erna moest ik er om 05.30 uit, gelukkig maakte iemand me wakker, anders zou ik het weekend weg missen! Niemand van mijn werk (die op het kerstfeest waren) had nog verwacht dat ik echt zou vertrekken haha..

Maar het weekendje weg! Ik met nog een paar mensen zijn naar Whistler gegaan, dat is ergens in de bergen. Super vet! Eerste dag ging iedereen skiien en snowboarden. Ik vol goede moed ook een snowboard gehuurd en een liftpas gekocht.. Nou ik durfde al bijna de lift niet in.. eenmaal helemaal boven kwam ik erachter dat ik beter lessen had kunnen nemen haha.. Dus ik wou naar een oefenruimte, alleen nu moest ik ALLEEN met de lift na beneden (aangezien anderen naar beneden snowboarden) Eerst nog 15 minuten gewacht, maar nee ik moest echt alleen. Super hoog, super opgesloten.. de langste 10 minuten ooit! Toen ik eenmaal uit de lift was, wou ik bijna een vrouw die daar stond omhelzen, zo blij dat ik weer op de grond stond. Nog ff wat geoefend, maar ik denk dat ik beter met skiien kan beginnen :)

Eenmaal in ons hotel besloten we even te relaxen in een hot tub (verwarmd bubbelbad buiten!) Nou hier was ik wel super goed in! Ze hadden ook een verwarmd zwembad. Dus om me als echte canadees te gedragen, moest ik natuurlijk uit de hot tub, om vervolgens in mijn bikini in de sneeuw te rollen, en vervolgens weer in de hot tub te springen! Wauw.. heerlijk in de natuur, terwijl het sneeuwt te relaxen in een bubbelbad!

Vervolgens hebben we ons opgefrisd en hadden we pizza besteld voordat we wouden gaan stappen. We hadden 5 pizza's besteld uit het boekje dat het hotel had. Het gaf niet aan hoeveel het koste en hoe groot ze waren. Na een klein uurtje wachten klopte iemand op onze hoteldeur, Pizza! Dat wordt dan 140 dollar! :| Dat is 105 euro! gekkigheid! Haha.. Wij als malloten pizza gegeten, zo erg dat toen we eenmaal aant stappen waren, we ook snel weer terug gingen omdat de meeste van ons last hadden van onze buik haha.. En we hebben na een nachtje slapen, de overgebleven pizza als ontbijt gegeten. Nog wat sightseeing gedaan gelunched en toen zat het er al weer op.

Het was zeker een geslaagd weekend! Er zijn zeker wat mooie foto's genomen, maar ik moet ff wachten tot de andere ze op de computer zetten. Maar dan laat ik ze snel zien!

Naast dit weekend, en het feit dat ik meerdere malen mijn angsten heb moeten overwinnen, ben ik verder eigenlijk al weer vergeten wat ik de afgelopen 2 weken gedaan heb.

Owja, wel een fijn nieuwtje, ik heb volgende week de gehele week vrij! Mijn baas zei; ik laat je er niet in! Perfect dus!

Verder wil ik iedereen in ieder geval een hele fijne kerst & een gelukkig nieuwjaar wensen! Ik zal aan jullie denken!

Met kerstavond hebben wij een feest in het huis en eerste kerstdag gaan we samen dineren en kadootjes uitpakken :D Tweede kerstdag kennen ze hier niet. maar ik ga me zeker vermaken.

Waarschijnlijk zal mijn volgende verhaal in het nieuwe jaar zijn!

Heeeeeeel veeeeel liefs,

Elvera


  • 22 December 2010 - 05:17

    Elvera Mulder:

    ps. we hebben wasberen in onze tuin leven en ik heb ze zonet chocola gevoed! foto's volgen ;)

  • 22 December 2010 - 22:52

    Emily:

    mooi dat je het naar je zin heb schat !
    we moeten even skype date maken binnssen kort
    ku

  • 22 December 2010 - 22:52

    Emily:

    mooi dat je het naar je zin heb schat !
    we moeten even skype date maken binnssen kort
    ku

  • 23 December 2010 - 12:10

    Tanja:

    prachtig om je reisverslagen te lezen
    hele fijne kerstdagen en een voorspoedig 2011 maar zal je wel lukken
    groetjes bert en tanja

  • 23 December 2010 - 16:03

    Fam.Slotman Ut Heino:

    Hoi Elvera, Wij hebben je reisverslag gelezen en je foto's gezien. Mooie tijd, mooi huis, mooie kerstboom en leuke vrienden! Wij wensen je veel plezier, hele fijne kerstdagen en een knallend nieuwjaar in Canada!! Groetjes,
    Henk, Hennie, Jessica, Elwin en Pascale

  • 28 December 2010 - 14:18

    Iris:

    Klinkt allemaal super vet!!! Echt leuk dat je t zo naar je zin hebt!! kus

  • 28 December 2010 - 22:38

    Stefke:

    Yo Elli O Vera,

    fijn everhaaltje weer, erg vermakelijk. Keep posting ennuh gelukkig nieuwjaar alvast!

    XXX

  • 01 Januari 2011 - 20:53

    Riek Slotman:

    Nog een gelukkig nieuwjaar,Elvera.
    Heb je het gezellig gehad!
    Ik denk het wel,volgens mij heb je een hele gezellige groep jonge lui om je heen.Je hebt het wel naar de zin
    daar.Nog heelveel plezier.
    Liefs Bernhard en Riek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Elvera

Actief sinds 09 Nov. 2010
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 22034

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 10 Juni 2015

Australië & Nieuw-Zeeland

12 November 2010 - 05 Juli 2011

Elvera in Vancouver

Landen bezocht: