Vancouver is verkozen tot beste stad van de wereld - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu Vancouver is verkozen tot beste stad van de wereld - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu

Vancouver is verkozen tot beste stad van de wereld

Door: elverainvancouver

Blijf op de hoogte en volg Elvera

24 Februari 2011 | Canada, Vancouver

Zoals beloofd, een update voor het einde van de maand!

Ik heb geen idee waar ik de laatste keer gebleven was, op de deense update na is het ook alweer 1,5 maand geleden.

Laat ik beginnen met mijn stage. Ik zit momenteel in mijn 15e week, dat betekent halverwege! (30 weken totaal) Het is al een stuk drukker dan in het begin. Vooral bezig met het reorganiseren van alle orientaties. Verder gaan de PuB NiGHTs zéér goed. Weet nog wel dat ik aan het begin met 3 mensen zat en ondertussen wel 30-35 mensen! Elke woensdag weer gezellig dus! Verder zit er een enorm groot festijn aan te komen, St.Patricks Day Club Crawl, en natuurlijk heb ik daarvoor ook iets georganiseerd!

Verder gaan we beginnen om een travel desk op te zetten, wat verder ook super handig is want zo weet ik wat the place to be is om te zijn. En dat kan ik goed gebruiken WANT Christiaan heeft een paar dagen geleden een ticket geboekt om mij na mijn stage, eind juni op te gaan zoeken! Wordt een geniaal roadtripje dus!

Verder vertekt een vriendin van me, Emily, half maart naar Canada, we zitten nog steeds uren vliegen van mekaar vandaan. Maar hopelijk kunnen we, als het budget het toe laat, mekaar opzoeken.

Verderrr nog meer updates. Misschien heb je het zelfs al wel gelezen in de Telegraaf ( http://www.telegraaf.nl/reiskrant/9078645/__Vancouver_ideaalste_stad__.html?fb_ref=art&fb_source=home_multiline ) Maar ik leef in the beste stad van de wereld! Hoe beter kan het worden.

De zon schijnt af en toe tussen de regenbuien door, en oooh wat krijg ik zin in de lente/zomer! Alles is zoveel beter als de zon schijnt.

Ondertuseen ben ik nog een weekend naar Vancouver Island geweest, wat mega vet was. Ben ik mijn telefoon kwijtgeraakt, die ik paar dagen later bij de MCdonalds terug vond (ik was daar namelijk snachts na het stappen gaan eten haha) uuuh.. verder nog een leuk Karaoke feest gehad (door mij en mijn collega's georganiseerd) nog wat leuke stap avonden gehad, veel mensen gedag moeten zeggen en veel nieuwelingen beter leren kennen. Ik heb mijn angsten weer eens mogen overwinnen door een enorm enge hoge smalle brug over te steken. We zijn naar een mooi park geweest (Ik heb zelfs speciaal voor jullie een filmpje gemaakt en bij dit verhaal bijgevoegd)

Oftewel gaat allemaal prima! Dit is een beetje wat ik me zo 1,2,3 kan herinneren van de afgelopen 1,5 maand. Er gebeuren ook zoveel leuke dingen!

Verder hoop ik in maart een weekendje Seatlle te gaan doen. Dit weekend heb ik vrijdag een feest in huis, 2 verjaardagen in één. en zaterdagavond een vaarwel feestje van Jackie (mijn australische kamergenootje die maandag vertrekt)

Nou hopelijk zijn jullie weer genoeg geupdate! updates vanaf jullie kant is natuurlijk ook altijd welkom ;)

Voor foto's kunnen jullie naar mijn Facebook page:

http://www.facebook.com/album.php?aid=41433&id=1784821388#!/profile.php?id=1784821388

Sorry voor de mensen zonder Facebook, maar foto's op hyves uploaden is zoveel werk ;)

Ik mis jullie allemaal, fijn weekend iedereen!

Liefs,

Elvera

  • 25 Februari 2011 - 09:16

    Marlijne:

    Lucky you for living in the best city of the world! ;)
    Fijn dat het op je stage allemaal zo goed gaat! Op de helft alweer! Time flies when you're having fun! :P Ook super leuk al die tripjes die al gepland staan! Enjoy!
    Hier alles goed, ben druk bezig met afstuderen! Eind april moet alles ingeleverd worden dus begin toch wel aardig te stressen.. Als alles goed gaat ben ik eind juni gewoon geen student meer.. :( Kijk dr nog niet echt naar uit..
    XXX

  • 15 April 2011 - 04:29

    Ruud Westra:

    Hey Elvira, Ik ben gisteren aangekomen in Vancouver, blijf hier ook voor een paar maanden, dus ben wel benieuwd wat er allemaal te doen valt in de mooiste stad ter wereld. Zit jij echt downtown of in een buitenwijk? Ik zit in New Westminster. Als je zin hebt om eens samen wat te drinken ofzo, (en mij een beetje kan rondleiden, haha) dan zeg je het maar. Lijkt me leuk om wat Nederlanders te kennen hier.

    Groetjes,
    Ruud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Elvera

Actief sinds 09 Nov. 2010
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 22039

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 10 Juni 2015

Australië & Nieuw-Zeeland

12 November 2010 - 05 Juli 2011

Elvera in Vancouver

Landen bezocht: