VIDEOOO =) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu VIDEOOO =) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu

VIDEOOO =)

Door: elverainvancouver

Blijf op de hoogte en volg Elvera

11 Januari 2011 | Canada, Vancouver

Heeeey!

ff een snelle update..

Afgelopen zaterdag heb we een mini tripje gedaan.. we wouden een cowboy pub gaan bezoeken in the middle of nowhere hier z'n 2 uur vandaan.

We vetrokken iets voor 1, zodat als we onderweg nog iets tegen kwamen we uit konden stappen om er van te genieten ;) Dan hebben we gedaan, in Port Moody hebben we een lake bekeken en van het uitzicht genoten..

Al met al kwamen we om 5 uur aan, dus wij dachten kunnen we daar ook gelijk eten.. eenmaal aangekomen na een lange reis (!) Zat het dicht!! Gelukkig ging het om 7 uur open.. dus langs de snelweg in de Mac Donalds 2 uur zitten wachten..

Uiteindelijk na er al een tijdje naar uitgekeken te hebben, eindelijk te zijn gegaan, uren onderweg te zijn geweest.. 2 uur te hebben gewacht, konden we niet wachten om naar binnen te gaan. WAS DAIEI ZIJN PASPORT VERGETEN! Hij mocht niet na binnen. Samen uit, samen thuis.. dus niemand ging naar binnen. Gelukkig hebben we een andere Pub gevonden en een gezellig avond gehad, en een lange terug reis haha..

Maar de reden van deze update.. Mijn lieve Tante heeft mij Video ruimte gegeven, dus ik heb beloofd zo snel mogelijk een video te plaatsen.

Je kan het hieronder vinden.
maar eerst was grappige feiten van deze video
- Ik zie er niet uit. Half in mijn Pyama op een luie zondag. Normaal ben ik veel aantrekkelijker ;)
- Het is een rondleiding van ons huis
- Adam filmt. Hij is een zweedse jongen, maar ik praat de hele tijd Nederlands tegen hem en ik heb het niet door.
- Halverwege was mijn camera vol, dus is er een tweede filmpje (een vervolg)
- Zoals je waarschijnlijk gaat zien. In het tweede filmpje, valt Adam over mijn bed omdat die achter uit loopt, ik val vervolgens over hem heen
- Maar zo proffesioneel als ik ben, ik ga gewoon door.

Nou geniet ervan!

Heel veel liefs!

Elvera


Ps. Ik heb net de video´s geupload en kom er achter dat ze helaas een maximum van 1 minuut hebben :( (mijn eerste filmpje is 2/3 minuten) Dus je ziet helaas maar 1/3 van alles (mijn kelder en slaapkamer) Dus niet de keuken, woonkamer, bij keuken etc etc). maar het gaat om het idee.. en ik kom snel met een ander geweldig plan :)

  • 12 Januari 2011 - 11:13

    Melissaaa:

    whuaaaa leuk elv!!! hahah
    wat kan jij snel eeeej!!! maar wel heeeeel leuk!!

    kussss

  • 12 Januari 2011 - 12:29

    Stefan..:

    Vul hier je reactie in...

  • 12 Januari 2011 - 12:31

    Stefan:

    Je muzikale talenten...... jaja :p. Nee maar idd supercool zoals je als n wervelstorm door je huis heen waait x x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Elvera

Actief sinds 09 Nov. 2010
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 22042

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 10 Juni 2015

Australië & Nieuw-Zeeland

12 November 2010 - 05 Juli 2011

Elvera in Vancouver

Landen bezocht: