Kerst, een weekje vrij en Oud & Nieuw - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu Kerst, een weekje vrij en Oud & Nieuw - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu

Kerst, een weekje vrij en Oud & Nieuw

Door: elverainvancouver

Blijf op de hoogte en volg Elvera

03 Januari 2011 | Canada, Vancouver

Hooi iedereen!

Ten eerste, een gelukkig nieuwjaar allemaal!! Dat 2011 een prachtjaar mag worden voor iedereen vol gezondheid en liefde! Bedankt iedereen voor de leuke kerstkaartjes!

Okee een update.. Kerstavond begon een beetje saai maar uiteindelijk is een het leuk feestje geworden! Eerste kerstdag gezellig met iedereen gegeten en kadootjes uitgepakt, ik heb een doosje gekregen om mijn sigaretten in te stoppen (aangezien mijn stop poging helaas mislukt is ;))
Tweede kerstdag ben ik de winkelgekte ontvlucht en heb mijn fiets gepakt om heerlijk alle stranden af te fietsen.. was een beetje verdwaald aan het eind, maar ook dat is goed gekomen.

Mijn week vrij, heerlijk! Zie er eerlijk gezegd zo tegen op om morgen weer aan mijn stage te beginnen. Ik heb wat leuke dingen gedaan zoals onder andere het plaatsje White rock bezocht etc etc..

Maar natuurlijk het vetste, Nieuwjaarsavond! Iedereen had 20 dollar ingelegd en uiteindelijk gingen we me'n 360 dollar op stap om decoratie te kopen, alcohol en snacks. een hele pan sangria gemaakt, het hele huis versierd. Het thema was rubix cube (dat vierkant speelding dat alle kleuren is en dan moet je proberen elke kant 1 kleur te krijgen) Iedereen begon in verschillende kleuren en moest uiteindelijk in 1 kleur eindigen. Hilarisch was het. Helaas geen vuurwerk dit jaar, want dat is illegaal hier. Dus om 12 uur opende we alle champagne en stak iedereen een sterretje aan haha.. Ik ga er niet om liegen dat iedereen enorm dronken was aan het eind van de avond, maar zover we er nog iets van kunnen herinneren was het een geniaale avond, ik denk mijn beste nieuwjaarsavond ooit. Helaas de dag erna zag het huis eruit alsof er een bom was ontploft. Overal lag kleding, ketchup, kippenvleugels, lege flessen en champagne overal op de muur!

Verder heb ik niet echt goede voornemens.. Morgen begin ik toevallig wel aan sporten (cardio kickboxen) Maar dat is alleen omdat je hier anders weinig aan beweging toekomt (je pakt de bus, zit 8 uur op je werk, pakt weer de bus en je zit weer thuis) en het was 20 keer voor 20 dollar (dat is 75 eurocent voor 1 sportles, super goedkoop dus)

Ik had het plan om begin februari naar San Fransisco te gaan, maar helaas moet ik dit cancellen omdat ik toch ff op mijn geld moet letten. Hopelijk kan ik na mijn stage nog wat rondreizen.

Verder heb ik ff geen idee meer wat ik de afgelopen tijd heb gedaan, maar denk dat ik de leukste dingen wel verteld heb. Dus als jullie nog een update voor mij hebben, laat horen! :D

Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel liefs,

Elvera

  • 04 Januari 2011 - 10:03

    Melissaaaa:

    hAPPY NEW YEAR BABE!!!! te geeek!whuahahah helemaal de derde foto!! whuahaha! wij zijn met kerst naar papa in groningen geweest, en met nieuwjaar heerlijk van elkaar genoten..moesten ook op de centen passen, maar volgend jaar maken we het dubbeldik goed gehgeh ;)

    vandaag mijn droompand voor mn zaakje bezichtigd..helaas zit ik nog steeds op de training en hoor ik pas 17 januari of ik daadwerkelijk verder mag naar de 2de fase, wat inhoud dat je dan zeer intensief begeleid wordt fulltime, om aan de ondernemingsplan bezig te gaan, wat nog ong.3 mnden zal duren...maar als het meant to be is, wacht het pandje wel op me tot die tijd, want de winkelpanden staan hier veelal maaanden leeg.. we'll see..

    nou mop..wij gaaneven boodschappies doen...heeeele dikke kus!!

  • 04 Januari 2011 - 16:59

    Marlijne:

    Gelukkig nieuwjaar! :)
    Als je de mooiste nieuwjaarsavond ooit hebt gehad dan moet het wel heel erg leuk geweest zijn! ;) Ik ben naar Amsterdam geweest met vriendinnen, was een feestje in the sand (weet niet of je dat kent) met paar bekende dj's. Was ook erg leuk!
    Jammer dat je niet meer naar San Francisco gaat, als je daar de kans voor krijgt zou ik het wel echt doen als ik jou was! Echt een geweldig mooie en leuke stad!
    XXX

    Ps: mooie foto die eerste met al die sneeuw!

  • 05 Januari 2011 - 20:23

    Bettie Vd Sluis:

    Hoi Elvera, ik geniet van je reisverslagen en mooie foto's.
    Als het goed is heb je als nieuwjaarscadeautje een bijdrage voor het plaatsen van foto's gekregen van mij.
    Groetjes Bettie vd Sluis.
    Heino

  • 05 Januari 2011 - 20:31

    Elvera Mulder:

    Heel erg bedankt! Wat leuk! Ik zou snel wat nieuwe foto's plaatsen dan :) Dankjewel. Groetjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Elvera

Actief sinds 09 Nov. 2010
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 22043

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 10 Juni 2015

Australië & Nieuw-Zeeland

12 November 2010 - 05 Juli 2011

Elvera in Vancouver

Landen bezocht: