Koninginnendag en nog véél meer =) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu Koninginnendag en nog véél meer =) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu

Koninginnendag en nog véél meer =)

Door: elverainvancouver

Blijf op de hoogte en volg Elvera

02 Mei 2011 | Canada, Vancouver

Hoi iedereen!!

Sorry voor het lange wachten, voordat iedereen me vergeet maar ff een update dan :)

Om eerlijk te zijn is het moeilijk om over de afgelopen 2/3 maanden te schrijven, al bijna geen idee meer wat ik allemaal gedaan heb. dus dan maar wat over de recente dingen.

Met pasen had ik lekker 4 dagen vrij, dus op de donderdag gezellig wezen stappen met een grote groep en zaterdag was het een mooie zonnige dag (warmste dag tot nu toe) en besloten we om naar Bowen Island te gaan. Naar een enorm mooie bootrit belanden we op het eiland en hebben we langs het meer gelopen en daarna lekker z'n 1,5 uur op een terras gezeten met taco's en nacho's, heeerlijk! in the middle of nowhere, mooie omgeving en een lekker zonnetje.

Ook heb ik koninginnennacht en dag hier gevierd, en nog goed ook! Koninginnennacht met een grote groep nederlanders verzameld in een club. Koninginnendag moest ik er weer om 6 uur uit voor een boottrip! En dat was echt geweldig.. eilandjes bezocht.. op het dek gelegen.. heel veel drankjes erbij, muziekje erbij, barbecue erbij.. perfect! tussen de bergen door varen op plekken komen waar je echt alleen met een boot kan komen.. wel iets wat ik niet snel zou vergeten. Eenmaal aangeschoten thuis wat gedronken en gegeten en weer de stad in gedoken. Pfoee wat een koninginnen weekend :) Zondag dus lekker brak de gehele dag in de tuin gelegen.

Weten jullie al dat ik over 9 weken alweer in het vliegtuig terug zit? Nog z'n 6 weken stage en dan 3/4 weken vrije tijd en reistijd. Tijd voor aftellen is er bijna niet want er zit heel wat in de planning.

Over 2/3 weken ga ik voor 4 dagen naar de Rocky Mountains. Dit heb ik met mijn collega's georganiseerd. we gaan met ongeveer 25 man maar we gaan ook samen met West Trek en dat kan zo oplopen tot 100-200 man, oftewel dan heb je de club al vol staan, groot feest! Ik heb er veel zin in! Ze zeggen altijd dat als je in de Rockies bent geweest, daarna alles tegenvalt haha.. omdat het zooo mooi is :)

Daarna heb ik nog 1 week om me voor te bereiden voor het grote evenement van het bedrijf waar ik stage loop. Het thema is Class of 2011. Omdat er veel universitaire business mensen komen vanuit heel de wereld. We laten hun "prom" weer herbeleven. Er komt een online jaarboek, QR-codes, vele games (chearleading wedstrijd) en nog veel meer dingen waar ik me nog niet over uit mag laten ;) Maar het wordt, denk ik, heel geslaagd!
Ik ga de avond coordineren en ik moet ook de avond "hosten, MC'en" Dus ik mag gezellig gaan praten voor een groot international publiek.

Als dat evenement voorbij is heb ik nog een week om alles netjes af te sluiten en dan ben ik klaar!

Ik ga in Juni dan eindelijk een tripje naar Seattle doen (stel het telkens uit) en hopelijk van mooi weer in Vancouver genieten en na 2 weken staat chris alweer op het vliegveld. We gaan een auto huren en rond touren in British Columbia en Alberta, dat betekent ook een tweede keer rocky mountains voor mij! Wat een luxe :)

En na deze trip ben ik hopelijk klaar om te vertekken, want hoelanger ik hier nu zit, hoe meer ik het eigenlijk wel héérlijk vind om hier te zijn.

Ik heb onlangs nog wat foto's geupload op facebook (van de boottrip en K-nacht) moeite waard om te bekijken:

http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.1440397748336.51245.1784821388

en voor de gene zonder facebook, heb ik bij dit verhaal (hieronder) wat video's toegevoegd.

Nu is het tijd voor een update van jullie kant ;)

Heel veel groetjes, kusjes en knuffels!

Liefs,
Elvera

  • 03 Mei 2011 - 10:03

    Eline:

    Jeetje meis, wat maak je veel leuke dingen mee! Stiekem wel jaloers hoor haha! Ik zit inmiddels weer braaf in de schoolbanken voor het blok Branding Experience. Op zich nog wel een leuk blok hoor.
    He en wat voor minor ga jij volgend jaar trouwens doen? Ik ga proberen om toegelaten te worden tot de Efteling Academy.. mogen er maar 8 aan meedoen, dus de kans is niet zo heel groot mja!
    Nou meis, geniet nog even van je avontuur daar en verzamel zoveel mogelijk mooie ervaringen!
    Have fun!
    x Elien

  • 03 Mei 2011 - 10:48

    Mirako:

    Mis je, mis de ouwe tijd. Is misschien niet de beste manier om het te zeggen. Maar ik moet je iets vertellen over me... Hopelijk zie ik je weer snel op de skype.
    Gr en liefs me beste vriendin ooit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Elvera

Actief sinds 09 Nov. 2010
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 22036

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 10 Juni 2015

Australië & Nieuw-Zeeland

12 November 2010 - 05 Juli 2011

Elvera in Vancouver

Landen bezocht: