Home far away home.. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu Home far away home.. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu

Home far away home..

Door: elverainvancouver

Blijf op de hoogte en volg Elvera

06 December 2010 | Canada, Vancouver

Hoooooooooooooooooooooi !

Alweer 3,5 week zit ik hier, en volgens mij ben ik beter af hier.. aangezien jullie bevriezen en ingesneewd zijn haha.. het hier hier rond de 4-8 graden is :)

Het begint nu een beetje meer als thuis te voelen en ben al meer bezig met de dingen hier dan dat ik zit te denken aan de dingen in Nederland.. en dat is zeker nodig aangezien ik hier 8 maanden zit ;) tot zover gaat de tijd reuze snel en vermaak ik me meer dan prima, geen zorgen dus!

Verder heb ik afscheid mogen nemen van de eerste persoon hier, Melissa uit Australië. Vele zullen helaas nog volgen. Gelukkig blijft Sofia (zweden) net als ik tot Juli. Het vertrek van Melissa heeft er wel voor gezorgd dat ik nu een veel beter bed heb en een inloopkast!

Verder vorig week nog een huisfeest gehad en de zondag na 2 drukke weken een hele dag op de bank gezeten met pizza,film etc.

Vorige week weer een leuke PuB NiGHT gehad.. en die dag erna gingen we met het werk om half 5 al van werk weg om te vieren dat één van mijn collega's nu een echte canadees is (geemigreerd) Ik wou eigenlijk vroeg weg gaan, maar aangezien het zo gezellig was, mijn baas er op stond, en hij alle wijn,vodka en whiskey betaalde werd het aardig laat. Aardige baas heb ik toch!

Vrijdag ben ik naar de CBC Open house gegaan, een erg canadese activiteit (ik doe zo mijn best haha) CBC is waar het nieuws word opgenomen en de radio zit etc.. en we mochten gratis naar binnen om alles te zien..

Zaterdag ben ik voor het eerst in een echte club geweest, in plaats van alle ierse barren en foute pubben af te gaan haha.. De club was ook erg gezellig.

Verder gaat het zo z'n gangetje op mijn stage.. Het mag opzich wel wat uitdagender en drukker worden.. Maar morgen ff met de andere stagair ff uitvogelen hoe we dat kunnen doen.

En en en.. we gaan met het huis Secret Santa doen (lootjes trekken) Helaas kan ik niet zeggen wie ik heb, aangezien mijn huisgenoten dit ook kunnen lezen ;)

En nu het beste nieuws, wat misschien ongeloofwaardig klinkt.
Ik ben al 2 dagen gestopt met roken! Aangezien mijn Lucky strike pakjes vanuit NL op zijn en ik niet 1/5 van mijn geld uitgeven aan sigaretten (aangezien ik minder te spenderen heb en sigaretten hier ongeveer 5,50-7,50 euro kosten) Ik had niet verwacht dat ik 2 dagen zou halen haha.. maar gelukkig zijn er nog 2 huisgenoten met mij gestopt.. dus we hebben steun en ik wil niet zwakker lijken dan hen haha..

Nou dit is weer een aardige update.. Morgen ga ik na mijn werk met een canadees naar de kerstmarkt en naar stanley park (waar alles super mooi verlicht is met kerstverlichting) ben benieuwd.

Owja.. en iedereen om mij heen krijgt kadootjes en kaarten.. kadootje hoeft voor mij niet..

maar kerstkaarten zijn méér dan welkom!

1549 West 34th Avenue
Vancouver, BC V6M 3B4
Canada

Dat was het.

Liefs!

Elvera

  • 07 December 2010 - 08:33

    Melissa:

    TE GEK ELFJE!
    nog geen ontwenningsverschijnseln?!?! gheghe goed van jou!!volhouden eh!
    laatste weekend zouden mn tantes en nichtjes allemaal komen logeren, had zaynu al naar waalwijk gestuurd..maar toen belden ze onderweg dat ze niet meer verder durfden te rijden door de dramatische weersomstandigheden...dus sinterklaas met sky gevierd gheghe..
    nou, have fun met kerst enzo, ik heb geen idee, geen feestjes voor mij, ik denk lekker naar familie in groningen, mn nieuwe zusje bekijken..:D

    kussieeee

  • 07 December 2010 - 09:00

    Stefan:

    Hey Elli,

    ik ga binnenkort naa Australië, zal Melissa de groeten van je doen ;)

    xxx

  • 07 December 2010 - 09:00

    Jelle:

    Zozo klinkt goed hoor!
    Heel ander leventje daar.
    Hier in Nederland is het idd flink koud.
    Inmiddels ben ik ook Brabander (woon in Den Bosch).
    Goed om te lezen dat je het naar de zin hebt.
    Houden zo! Want je moet idd nog wel even!
    Groeten en kusjes!

  • 07 December 2010 - 19:33

    Elvera:

    Bedankt voor de reacties! super leuk. @ Melissa; GEFELICITEERD met je zusje, hoe leuk!

    Owjaaa en nog een leuke update, Ik heb vanmorgen een fiets gekocht!!! echt nederlands haha..

    Kusjessss

  • 07 December 2010 - 22:29

    Katinka Mulder:

    leuk reis verslag en fijn zeg dat je niet zoveel meer aan ons denkt in nederland haha grapje maar het wend wel dat jij daar nu zit. in het begin was het wel vreemd en mitchel vondt dat ook.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Elvera

Actief sinds 09 Nov. 2010
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 22041

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 10 Juni 2015

Australië & Nieuw-Zeeland

12 November 2010 - 05 Juli 2011

Elvera in Vancouver

Landen bezocht: