Kleine update! Stage afgerond etc.. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu Kleine update! Stage afgerond etc.. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu

Kleine update! Stage afgerond etc..

Door: elverainvancouver

Blijf op de hoogte en volg Elvera

14 Juni 2011 | Canada, Vancouver

Hoi iedereen!

Ik dacht even een snelle update want anders gaat het er waarschijnlijk niet meer van komen..

De maand mei.. Ik ben naar de Rocky Mountains geweest! was echt geniaal, super grote gezellige groep, lekker weer en vele memorabele momenten beleefd. Foto's zijn te vinden op Facebook & Hyves :)

Verder het Netwerk Receptie dat ik organiseerde voor mijn stage bedrijf. Niks ging natuurlijk volgens plan, maar het was een groot succes (door vele andere ook uitgesproken)! Er was zelfs een docent van mijn opleiding en die vond het een geslaagde, goed georganiseerde avond :) Mijn baas was ook zéér tevreden, alle doelen behaald zei hij. Er waren z'n 200-300 mensen vanuit heel de wereld, erg interessant dus!

Die week erna was mijn laatste stage dag, de laatste vrijdag ook gezellig gefeest met het hele team.
Ik heb een brief van mijn baas gekregen waarin die schrijft hoe ik heb gepresteerd (letter of reference) en wauw.. dat is toch wel heel positief en dan kan ik ook zeker gaan gebruiken (liefhebbers kan ik hem naar mailen ;))

Verder is mijn eindboordeling hééél posiftief.. Ik houd het cijfer nog even voor me, want mijn begeleider van mijn studie moet mij ook nog boordelen, en dat wordt dan door 2 gedeeld. Maar ja.. na alles kan ik dus wel zeggen dat ik het beste uit mijn stage heb gehaald en het prime heb afgesloten.

Ik heb dus vakantie sinds kort.. maar er wordt ook nog gewerkt, want ik heb mijn stage verslag nog niet af :(

Verder is het ijshockey team van Vancouver in de finale (sinds 17 jaar) dus het is een gekkenhuis hier (denk aan NL WK) Morgen is de beslissende wedstrijd, dus we gaan met ze alle om 12 uur na de kroeg om plaatsen bezet te houden, de wedstrijd begint om 5 uur haha..
Hopelijk gaan ze winnen, want dan ben ik aanwezig bij een geniaal legendarisch feestje in Vancouver.

Over 8 dagen is chris alweer hier.. dus roadtrip tijd! "Vancouver Island, Tofino, watervliegtuig, Rocky mountains, Canada day" zullen we maar zeggen.

Toch nog best een lang verhaal..

Nou jullie hoeven me niet lang meer te missen, dus komt goed! ;)

Groetjes!

Liefde!

  • 16 Juni 2011 - 06:58

    Melissje:

    aaah elfje, wat een feest!! TE GEK dat je je stage zo goed hebt gedaan! en wat een fotos!!:D wauw!

    hier gaat ie ook top, over 2 weken gesprek met de adviseur, maar heb er het volle vertrouwen in, dus ben gewoon al bezig met de voorbereidingen..TOPlocatie op het oog, dus hopen dat die op me zal wachten... en natuurlijk al veel gebrainstormed over mijn openingsfeest, en hoop natuurlijk van harte dat JIJ me daarbij wil helpen, dan weet ik zeeker dat het een geslaagd feestje wordt!hihihi..

    nou tot heel gauw babe!zin je weer te zien!

    dikkke kuss en natuurlijk slik van sky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Elvera

Actief sinds 09 Nov. 2010
Verslag gelezen: 8035
Totaal aantal bezoekers 22038

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 10 Juni 2015

Australië & Nieuw-Zeeland

12 November 2010 - 05 Juli 2011

Elvera in Vancouver

Landen bezocht: