Snow, Ice-skating & Party's - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu Snow, Ice-skating & Party's - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu

Snow, Ice-skating & Party's

Door: elverainvancouver

Blijf op de hoogte en volg Elvera

25 November 2010 | Canada, Vancouver

Hallo lieve mensen ;)

Aangezien ik een druk weekend tegemoet ga geef ik jullie nu alweer een update ;) en omdat jullie er natuurlijk om staan te springen :D

Ik was geeindigd bij vorige week dinsdag. Die dag erna was het mijn eerste PuB NiGHT! Dat houdt in dat alle clienten van mijn bedrijf een drankje & dansje kunnen komen doen. Meeste zijn van mijn leeftijd en ze komen overal&nergens vandaan. Gelukkig ging bijna heel het huis mee dus was het lekker druk. Het was ook mijn eerste stap avond hier. Ik heb zo genoten, iedereen had het naar zijn zin en was het dansen. En geloof het of niet maar sinds die dag hou ik van Ierse muziek (vooral de dans haha) Ik krijg van mijn baas $20 dollar, want ja het is toch werk en donderdag mag ik 1 a 2 uur later op mijn werk komen!

Donderdag dus vooral brak geweest. Vrijdag zijn we naar het Casino gegaan, waar ik 40 dollar won! dus daarna ook maar een drankje gedaan! Zaterdag wat geshopt, aangezien ik mijn pantoffels vergeten was. 'savonds gewoon thuis met andere geschilld. Zondag ben ik dan eindelijk naar Stanley Park gegaan, en toen ook maar het aquarium bezocht, super leuk! Als je een studentenpas hebt is het goedkoper. Ik gaf haar mijn verzekeringpas en zei; dit krijg je als student zijnde in NL. Ze was helemaal onder de indruk haha.. maar ik kreeg wel korting! Maandag begon mijn 2e week stage.. het gaat steeds beter, mensen zijn nog steeds aardig. Ik zie me hier wel 8 maanden werken. Ik ben ondertussen met een Christmas party bezig, NYE party, de PuB NiGHTs en een trip naar Whistler! Maandag komt er trouwens een nieuwe stagair bij! Dinsdag nog een movie night gehad in het huis. Woensdag was het weer PuB NiGHT! Helaas waren we nu maar met z'n 4e.. uiteindelijk bleef ik met Ruud (NL jongen) over. Ik heb weer op Ierse muziek gedanst haha.. Uiteindelijk hebben we buiten in de sneeuw 45 minuten lopen zoeken naar een karaoke bar, maar helaas. Toen in de Roxy's beland (enorm foute tent, maar het enige wat nog open is op woensdag na 2 uur) Vervolgens een burger gepakt en naar huis gegaan. Maar aardig wat afgelachen die avond. Ik mag die Ruud wel.

Vandaag is het donderdag. Ik ben net terug van Ice-skaten (Schaatsen) we zijn met z'n 10 mensen gegaan, erg leuk. Uiteindelijk buiten in een enorm sneeuwgevecht beland!

Want jaa.. sneeuw is hier vollop.. en dat is niet eens zo normaal voor Vancouver.. Ik weet nog wel dat iedereen zei, in Vancouver sneeuwt het nooit. Alleen ondertussen sneeuwt het al een week! Maar ik vind het wel leuk, beter dan regen. en gelukkig is het niet enorm koud.

Verder heb ik het nu wel gehad met al die dakloze mensen hier. Omdat Vancouver de "warmste" plek is van Canada, komen ze hier allemaal heen. Soms lijkt het wel alsof er meer zwervers dan gewone mensen zijn. Ze vragen je vaak om geld, maar ze doen opzich niemand kwaad.

Ff een snelle update dus ;) Vermaak me in ieder geval nog steeds prima, kijk er naar uit wat er in December allemaal gaat komen (events & trips).

Het internet is vandaag gemaakt. Dus hopelijk kan ik nu eens skypen zonder dat ik wegval ;)

Morgen (vrijdag) is er een afscheidsfeestje van Melissa, en zaterdag de Verjaardag van Matt, dat wordt een huisfeest met Karaoke. Oftewel.. schijnt een leuk weekend te worden!

Vandaag zijn er veel sneeuw en schaats foto's gemaakt. Dus ik zal ff moeten afwachten wanneer de rest ze op internet zet.. Maar kijk vooral op

en

Liefs.

Elvera

P.s. Voel je vrij om een reactie achter te laten!

• 26 November 2010 - 09:20

Augele:

Hey elvera!

Klinkt echt super leuk allemaal! Volgens mij heb je het echt goed naar je zin gelukkig ;) Echt iets voor jou eh al dat feesten!

Geniet er maar lekker van! Have fun!!

xx

• 26 November 2010 - 09:42

Marlijne:

Super leuk weer je verhaal en al je belevenissen! Haha zie ook helemaal voor me hoe jij je verzekeringspasje aan die vrouw hebt gegeven! Geweldig!

Geniet maar van al je feestjes! :P

XXX

• 26 November 2010 - 11:39

Paula:

klinkt goed hoor;) enjoy!!!

• 28 November 2010 - 08:51

Melissa:

lieverrrd!
    ggg..had bij je vorige verslagje een heel verhaal neergezet een week geleden, maar ik zie net dat die nergens terug te vinden is :S
    maar TE GEAAK! dat je het zo naar je zin hebt, echt op je plekje daar hoor ik al! lekker feesten etc hihi leuke fotos ook! en dit is nog maar het begin haha
    nou, kijk uit naar je volgende verslagje mop!
    hele dikke kus, en ook van zaynu, en slikje van sky!!!

• 03 December 2010 - 16:03

Big Brother:

Foute tenten, sneeuwballen gevechten en met een verzekeringspas proberen studentkorting af te dingen... het lijkt wel op een doodnormale avond op de korenmarkt:)

Maar mooi om te zien dat het goed gaat daar.
    Ik hoop trouwens wel dat ze klaar zijn voor een nieuwe dakloze begin volgende jaar:)

Maar kunnen er zondag skype-afspraken gemaakt worden? Ik voel me er allemaal klaar voor! Ik neem daarvoor nog wel contact op.

-X-
    Chris