Vancouver, here I come! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu Vancouver, here I come! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu

Vancouver, here I come!

Door: elverainvancouver

Blijf op de hoogte en volg Elvera

09 November 2010 | Nederland, Arnhem

Goedemiddag,

Na al officieel afscheid te hebben genomen van de eerste mensen, mijn spullen al verhuisd zijn en vanavond mijn laatste stapavond in Breda gaat plaatsvinden werd het tijd om een waarbenjij.nu aan te maken.

Aanstaande vrijdag (12 november) zal ik om 17.50 uur in het vliegtuig stappen om vervolgens 8 maanden stage te lopen in Vancouver, Canada! Het bedrijf heet INTERNeX (International Exchange) en ik ga daar Public Relation doen. Ik ben de contactpersoon voor de mensen (die vanuit heel de wereld komen) en mag onder andere social events, zoals pub nights, gaan organiseren. Ik ga in het INTERNeX Staffhousen wonen met nog z'n 15 mensen vanuit heel de wereld.

Natuurlijk wil ik al mijn verhalen met jullie delen, dus houd vooral deze site in de gaten ;-)

Ik ga jullie natuurlijk allemaal enorm missen en als jullie behoefte hebben om post,kadootjes etc. naar me te sturen kan dat naar:

1549 34 Avenue West
Vancouver, BC V6M 3B4, Canada
(ohja, je mag het gerust op google maps ff streetviewen;-))

En voel je geroepen om mij ook te blijven updaten vanuit ons kikkerlandje.

Tot in Juli!

Liefs,

Elvera

  • 09 November 2010 - 14:22

    Robin:

    Spannend!!! Ga je missuhhhh xx

  • 10 November 2010 - 11:00

    Stefan:

    Zo Elli O, ik heb me aangemeld om een mailtje te ontvangen als je een nieuw verhaal hebt geplaatst. Ben heel benieuwd wat je er daar allemaal van gaat maken. Veel plezier!

    XXXX

    Stefke

  • 13 November 2010 - 16:36

    Riek Slotman:

    Hi Elvera.

    Ben je goed overgekomen?
    Wat een storm gisteren!
    Ik ga zeker je verslagen lezen!

    Veel plezier en een hele goeie tijd teogewenst!

    Riek.

  • 13 November 2010 - 18:04

    Elvera Mulder:

    Hoi.

    Ja ik ben veilig aangekomen. De vlucht viel reuze mee. Vandaag en morgen wat van de stad zien en maandag eerste stagedag. Halverwege de week zal ik wel een verhaal plaatsen.

    X Elvera

  • 14 November 2010 - 21:47

    Katinka Mulder:

    wij zijn heel benieuwd naar je verslagen wat je allemaal meemaakt.

    xxxxxxxx van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Elvera

Actief sinds 09 Nov. 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 22037

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 10 Juni 2015

Australië & Nieuw-Zeeland

12 November 2010 - 05 Juli 2011

Elvera in Vancouver

Landen bezocht: