Sydney & begin Nieuw Zeeland. Deel 2! - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu Sydney & begin Nieuw Zeeland. Deel 2! - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu

Sydney & begin Nieuw Zeeland. Deel 2!

Door: Elvera Mulder

Blijf op de hoogte en volg Elvera

13 April 2015 | Nieuw Zeeland, Paihia

Op de één of andere manier stond het laatste (misschien wel beste ;)) gedeelte niet bij m'n laatste verslag.. Dus vandaar hier..

Wist je dat:
- ik na 2 maanden NIET roken, besloot onder het genot van een drankje, met een leuke groep mensen in een leuke club met open dak, een gezelligheids roker te worden.
- ik 'fuck yeah!' wou zeggen tijdens een proost maar perongeluk 'fuck you!' zei. Dit vond iedereen zo hilarisch dat we het hele weekend 'fuck you!' Hebben geroepen tijdens het proosten. Ik ben benieuwd wanneer deze rage in Europa aankomt ;)
- ik al m'n verslagen vanaf m'n telefoon schrijf. Vandaar de spelfouten en rare zinnen soms. Het is een hele opgave!

Wat een enorm verhaal is het geworden. Dat moet voorlopig even genoeg zijn ;)