Kaart & Zonnebrand - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu Kaart & Zonnebrand - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu

Kaart & Zonnebrand

Door: Elvera Mulder

Blijf op de hoogte en volg Elvera

12 Maart 2015 | Australië, Adelaide

Goedemorgen!

Nou al die wisselende diensten werken tot midden in de nacht heeft z'n vruchten afgeworpen. Ik heb namelijk nauwelijks een jetlag gehad. Vannacht weer heerlijk geslapen.

Gister heb ik vanuit het hostel een gratis fiets gehuurd. Korte broek aan en gaan! Na een uur kwam ik eindelijk bij het strand aan, ik was duidelijk verkeerd gefietst. Volgens mij heb ik vervolgens heel de zuidkust van Australië afgefietst. Strand na strand, wat was dat lekker! Toen ben ik op zoek gegaan naar een treinstation, want terug fietsen was geen optie. Toen ik iemand vroeg waar dat was stond de mevrouw mij aan te kijken waarom ik zonder kaart was vertrokken :/ uiteindelijk weer het hostel weten te bereiken.

Eenmaal terug in het hostel deden m'n kuiten zeer.. Bleek ik even goed verbrand te zijn. Het motto korte broek aan en gaan was duidelijk iets te zorgeloos. Voortaan zonnebrand en een kaart mee!

Die avond met 2 Nederlandse meiden naar het Fringe festival geweest. Één van de vele kunstzinnige festivals die er nu gaande zijn en waar Adelaide om bekend staat. Schijnbaar zetten Nederlanders het festival op daar, zo zie je her en der Nederlandse invloeden. Ze verkopen bitterballen en poffertjes bijvoorbeeld. Er hing een gezellig sfeertje, Adelaide is leuk!

Ik mag er nog 2 volle dagen van gaan genieten want heb besloten zaterdagochtend (vrijdagavond voor jullie) te vertrekken. Great ocean road, here I come! Dit brengt mij uiteindelijk ook in Melbourne.

That's all folks!

Liefs, Elvera

  • 12 Maart 2015 - 08:35

    Linda:

    Hey Elveer!

    Leuk dat je een reisverslag bij gaat houden! En goed te horen dat je nauwelijks last hebt van een jetlag!! Het klinkt allemaal heerlijk al! En fouten maken we allemaal, factor 50 inslaan dan maar?
    Heel veel plezier mop! En tot het volgende verslag :D

    Dikke zoen, Linda

  • 12 Maart 2015 - 08:53

    Robin:

    Avonturier dat je bent!! Leuk om te lezen!! Enjoy xxxxxx

  • 12 Maart 2015 - 08:54

    Iris:

    klinkt goed!! Leuk om je verhaal te lezen! Geniet ervan!! X

  • 12 Maart 2015 - 09:16

    Stefan:

    Yo Elli!

    Klinkt allemaal heerlijk. Geniet!

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elvera

Actief sinds 09 Nov. 2010
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 22021

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 10 Juni 2015

Australië & Nieuw-Zeeland

12 November 2010 - 05 Juli 2011

Elvera in Vancouver

Landen bezocht: