VIP - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu VIP - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Elvera Mulder - WaarBenJij.nu

VIP

Door: Elvera Mulder

Blijf op de hoogte en volg Elvera

10 Maart 2015 | Australië, Adelaide

En toen was het 9 maart, huppakee naar Schiphol! Ondertussen schrijf ik vanuit m'n hostel in Adelaide Australië, waar ik vanavond (voor jullie smiddags) aangekomen ben.

Ik was er niet zo zeker van of ik een blog wou bijhouden, maar ik voel toch de behoefte om te delen, dus probeer het toch! Al word het lastig vanaf m'n telefoon. Ik ben er mee bezig om de naam van m'n reisdagboek te veranderen, aangezien elverainvancouver niet meer relevant is, maar tot zover moet je het hiermee doen.

Dus terug naar Schiphol.. spannend! Dees en ik in de auto, wetende dat we mekaar de aankomende 3 maanden niet in real life zullen zien. 9 maart was een dag van tranen, bij het afscheid, bij het opstijgen (blijft eng) en onderweg bij de film Marley & me (de hond overlijd!). Maaar ooooh wat heb ik er zin in! En wat een lucky basterd en ware VIP ben ik. Ik heb bij beide (!) vluchten 3 stoelen voor mezelf gehad in het vliegtuig. Ondanks m'n vliegangst werd het bijna een ware pretreis.

Eenmaal aangekomen in het hostel een wijntje aangeboden gekregen. Deze trip belooft nog wat!

Aangezien ik in het donker ben aangekomen nog niks gezien, morgen op de fiets Adelaide en haar strand ontdekken!

Hopelijk kan ik zo gaan slapen zodat m'n jetlag meevalt. Het is hier 23.45 (9,5 uur later).

See you later, alligator!

Liefs, Elvera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elvera

Actief sinds 09 Nov. 2010
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 22027

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 10 Juni 2015

Australië & Nieuw-Zeeland

12 November 2010 - 05 Juli 2011

Elvera in Vancouver

Landen bezocht: